Wij doen ons uiterste best om onze padel gerelateerde artikelen in topconditie te leveren. Toch kan het gebeuren dat er iets misgaat, bijvoorbeeld dat een product tijdens de verzending beschadigd is geraakt. In dergelijke gevallen kun je aanspraak maken op garantie. Het is belangrijk dat je (transport)schade direct bij ons meldt, echter uiterlijk binnen twee maanden na ontdekking. Schade aan een padelracket door gebruik kan in sommige gevallen onder de garantie vallen. Na een termijn van zes maanden valt schade echter nooit meer 100% onder de garantie. Neem daarom tijdig per e-mail contact met ons op, zodat we samen naar een goede oplossing kunnen kijken.
Welke schade valt er niet onder garantie?
De (padel)merken bieden geen garantie voor schade welke ontstaat door onbedoeld contact met glas, netpalen, hekwerk of de grond tijdens het spelen. Scheuren die aan de buitenkant van het racket beginnen, worden daarom niet vergoed.
Welke schade valt er in veel gevallen gelukkig wel onder de garantie?
Fabricagefouten en materiaalgebreken worden doorgaans wel vergoed, mits deze binnen de garantietermijn worden gemeld.
Mocht het voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland?
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@padelshot.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
© 2025 www.padelshot.nl - Powered by Shoppagina.nl